myth caves


5 răspunsuri la „myth caves

    • nici eu nu ma pricep .. cred eu ca desavarsirea artei .. este relevata doar de iubire in act .. restul ,. sunt incercari ..in cuvant sau culoare sunet .. pentru a reprezenta iubirea . si in fiecare actiune ..cuvant, culoare ,sunet este da un mesaj.. al iubirii ? cred eu ca este da .. si un mesaj pe care trebuie sa l primim .. intuitia .. ne poarta intodeauna .. pe cararea inimii implinirii dar in ziua de astazi nu prea mai este ascultata .. . ma bucur ca gasesti un mesaj in imaginile care le trasmit .si iti multumesc 🙂

  1. Acel iris din mijloc, pentru că astfel îl privesc că mă priveşte, aidoma unui ochi, pare unul cu privire ubicuă, cu atâtea înndotături, noduri de care a fost legat şi cu care s-a legat.
    Ştiu că e poate doar un vârtej de albastru înspiralat, dus din înăuntru înspre înafară, însă eu îl aud în culoare ca pe un ochi cu legături, legături ca nişte încrengături, ca nişte rădăcini, dar din alea pe afară, cum au mangrovele, şi având ceva neliniştitor, ceva ce merge mult mai departe, deşi pictura ta se termină în margine, în margini.

    • Cand ajungem la margine ,limita de fapt ajungem in hotarul „inceputului etern ” far a ajunge la margine sfarsit nu ai cum sa cunosti eternul Cameila ,.. deja stii asta 🙂

Lasă un comentariu